söndag 17 april 2011

Söndagspyssel

Idag blev det äntligen lite pyssel med goa vännerna. Jag tycker att det är så skönt när de kommer hem till mig. Då slipper jag välja ut material att ta med - här hemma finns ju ALLT (och lite till...). Sedan när vi väl kom igång och pysslade så gick det inte alls som jag ville. Jag hade tänkt måla och dekorera påskägg, men färgen hade torkat. Morr! Då försökte jag mig på att scrappa en sida till Ebbas album, men den blev sådär. Inte alls nöjd :( Men det var i alla fall trevligt med lite sällskap i "Himlen". Jag får se om jag kanske lägger upp en bild på LO:n imorgon, eller så hoppar jag det och lägger upp något finare istället. Nu är det natti natti!

2 kommentarer:

  1. Det var väldigt nice! Men nästa gång kanske du får packa ihop dina grejor iaf, och ta med dig barnet, så kan de bokstavsstämpla här hemma :)

    SvaraRadera
  2. Hm... Lätt för dig att säga som har en dotter som sitter still! Nej, ska jag få något gjort själv så blir det utan barn. Men vi kanske kan boka in en barnpysseldag?

    SvaraRadera