onsdag 16 november 2011

Tävling som jag inte kunde låta bli att vara med i...

Oj oj oj, vad länge sedan jag bloggade...eller scrappade... Råkade se på Pyhobbys facebook-sida att det var skisstävling och när jag såg skissen liksom kliade det i fingrarna på mig. Så jag letade fram lite sommarkort och  satte igång. Det var så härligt att tänka tillbaka på sommaren en stund, nu när man fått börja skrapa rutorna på morgonen. Jag undrar om jag inte köpt det prickiga pappret från Pyhobby (http://www.pyhobby.se/ ). Det var ett tag sedan jag köpte det, så jag minns inte säkert. Såhär blev i alla fall resultatet:

och såhär var skissen från marithaskortochscrap.blogspot.com :

1 kommentar:

  1. Åhhhh så härligt med en sommarbild såhär på hösten!! Härliga färger och en bra tolkning av skissen!! =)

    tack tack för att du är med i min tävling!!
    Kram Maritha

    SvaraRadera